Worgen
Alliance
Lanetli Münzeviler

Heybetli Greymane Duvarı’nın ardında, korkunç bir lanet, dış dünyadan soyutlanmış Gilneas krallığının korkusuz halkını worgen olarak bilinen kâbus gibi kurdumsu yaratıklara dönüştürdü. Bilgin insanlar sıkı bir şekilde lanetin kökeni üzerine tartıştılar, ta ki asıl worgenların—daha önceden inanıldığı gibi—başka bir boyuttan kâbuslar değil, lanetli night elf druidlerin ta kendilerinin olduğu ortaya çıkana dek.

Worgen Tarihi

Uzun zaman önce, Kalimdor’da night elfler ile iblisvari satyrler arasındaki acımasız bir savaşın ortasında, bir grup druid, kurt Kadim Goldrinn’in öfkesini barındıran, güçlü ama aynı zamanda hantal bir forma dönüşme yeteneğini kullandı. Ralaar Fangfire tarafından öğretilen bu Druids of the Pack, seçtikleri formda bulunan kontrol edilemez öfkeyi yatıştırmak için mistik bir kalıntı olan Scythe of Elune’u kullanmaya çalıştı.

Scythe, druidlerin öfkesini azaltmak yerine Ralaar ve takipçilerini worgen’a dönüştürdü: kendi ilkel içgüdüleri tarafından köleleştirilen hayvani insanlara.

Ralaar’ın druidleri hem dostlarını hem de düşmanlarını paramparça etti. Canavarlar tarafından yaralanan night elfler, onları da worgen’a dönüştüren kuvvetli bir lanete maruz kaldı. Bu belânın yayılmasını engellemede çaresiz kalan Archdruid Malfurion Stormrage, worgenları sonsuza dek huzurlu bir uykuda kalacakları Emerald Dream’in—Azeroth’un ruh dünyası—bir kısmına sürgün etti.

Worgen tehdidi bin yıl boyunca kontrol altında kaldı, ta ki Archmage Arugal kurt canavarları Dream’den çıkarana dek. Kral Genn Greymane’in emriyle çağrılan worgenlar, Gilneas krallığını işgal eden Scourge güçleriyle savaştı. Yine de, vahşi yaratıklar kısa sürede lanetlerini insan nüfusuna yayarak, Greymane Duvarı’nın ardında konuşlanan Gilneas askerlerine bulaştırdı.

Bu lanetin yaratılmasından ve lanetin neden olduğu yıkımdan kendilerini sorumlu hisseden night elfler, Gilneaslılara yardım etmeyi kabul etti. Night elfler, Scythe of Elune ile bu laneti kalıcı olarak iyileştiremezlerdi ama Gilneaslılara lanetlerini nasıl kontrol edebileceklerini öğretmeyi başardılar; kendi iradeleriyle insandan worgen’a ve tekrar geri insana şekil dönüştürme. Şimdi bu öz disiplinli worgenlar, güçlü müttefikler olarak Alliance’a katılarak, kendi insanlıklarını ve toplumdaki yerlerini korumak için savaşmaya hazırlıklılar.

Başlangıç Bölgesi
Gilneas

Uzun yıllar boyunca, Gilneas ulusu muazzam Greymane Duvarı’nın ardında izole bir şekilde yaşadı. Dış etkenlerden uzak kalan krallık, dünyadaki kendi kaderlerini yaratmak için vatandaşlarının ruhuna ve azmine sırtını dayadı. Ancak son zamanlarda bir dizi olay Gilneas’ı kemiklerine kadar sarstı. Ulus geçmişteki bir iç savaştan kurtulmaya çabalarken, yıkıcı bir worgen laneti Gilneas’a yayılarak, bazı sakinlerini vahşi hayvanlara dönüştürdü.

Ana Şehir
Gilneas City

Bu vahşi worgenlar, son zamanlarda krallığın güçlendirilmiş başkenti Gilneas Şehri’ne sürpriz bir saldırı başlattı. Enfekte olmayan vatandaşlar yuvalarını savunmak için silahlandılar ve şimdi şehrin sarmal arnavut kaldırımlı sokaklarında ve dar sokaklarında worgenlar ile savaşıyorlar. Yine de hiçbir merhamet belirtisi göstermeyen worgen tehdidi, belki de Gilneas’ın kendi ayakları üzerinde durduğu günlerin sona erdiği korkularını arttırdı.

Lider
Genn Greymane

Kral Genn Greymane, Gilneas’ın refahını ve özerkliğini korumak için tekrar ve tekrar zor kararlar vermek zorunda kaldı. İkinci Savaş’ı takiben, halkını dış tehditlerden korumak için görünürde aşılmaz olan Greymane Duvarı’nın inşa emrini vererek, ulusu dünyadan ve onun önemsiz çatışmalarından etkin bir şekilde kapattı. Duvar, yıllar boyunca amacını yerine getirdi ama worgen laneti Gilneas’a yayılınca, muazzam bariyer bir sığınaktan çok hapishaneye benzemeye başladı. Şimdi Forsakenlar yakındaki Silverpine Forest’tayken ve worgen laneti, Genn ve atalarının inşa etmek için uğraştığı her şeyi mahvetmeye hazırken, Gilneas’ın onurlu kralı, krallığını kurtarmak için elinden gelen her şeyi yapmak zorundadır. Ancak korkunç duruma karşı öfkesinden dolayı, Genn’in önündeki en büyük test, kendini tamamen tüketmeden önce kendi öfkesini bastırmak olabilir.

Irksal Binek
Running Wild

Vahşi yaşamla olan bağları nedeniyle, worgenlar uzak mesafelere seyahat etmek için hayvani coşkularını çağırabilir. Bir worgen, dört uvzunun her birinin yardımıyla en hızlı atlara, nightsaberlara ve mechanostriderlara kafa tutabilecek hızlarda koşabilir. Sanki derinlerindeki bazı ilkel dürtüleri tatmin ediyormuşçasına, kendilerini taşımak için bineklere sırtını dayayan Azeroth’un diğer ırklarının kullandıklarındansa, worgenlar bu seyahat tarzından zevk almaktadır.

Aksi belirtilmediği sürece, site içerikleri CC BY-SA 3.0 koşulları altındadır.